loading...
سکوی دهم | یازدهم | دوازدهم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
هتل اسپینو مشهد 0 186 sinakarami
هورا.......... 0 124 19azar
مستمر 1 153 zarin
پیشنهاد برای انجمن 6 198 maryaam
نظرتون درمورد همچین تاپیکی ؟ 1 154 maryaam
نمونه سوالات فیزیک 4 330 sinakarami
speaking 0 113 fajadidi
عشق و عاشقی 6 241 kimia
برنامه هاتون چیه؟؟؟ 6 200 maryaam
کنکور98 6 189 alireza
مهران یوسفی بازدید : 1053 جمعه 10 شهریور 1396 نظرات (0)

سلام به کاربران وب درسی ! در این مطلب پاورپوینت درس اول زبان یازدهم یا همون پاورپوینت درس 1 زبان یازدهم با عنوان Understanding people رو برای شما تهیه کردیم . بریم سراغ یه سری توضیحات مفصل ! درس اول زبان انگلیسی پایه یازدهم در مورد کشور ها ، زبان آنها و کلا تاریخچه زبان ها و تعداد زبان های دنیا هست ! در بخش اول درس با عنوان Get Ready نام یه سری کشور ها اورده شده که باید 6 مورد رو انتخاب کنید و بنویسید ، ما در این پاورپوینت تمامی کشور های روی نقشه کتاب رو بررسی کردیم و زبان های آنها رو برای شما نوشتیم ، و در بخش بعد هم باید تصاویر رو با جملات به اصطلاح مَچ کنید !

 

در قسمت های بعد نیز Conversation هست بین میثم و آقای صابریان که ما اون رو هم براتون توی پاورپوینت قسمت به قسمت آوردیم و هم ترجمه کردیم 🙂 . در قسمت های بعد هم لیست لغات به همراه ترجمه و کاربرد در جمله + تلفظ آورده شده ! اینو بگیم لیست لغات واقعا کامل هستن و تقریبا خط به خط درس اول زبان یازدهم رو پوشش میدن .در قسمت Reading هم ما تک تک پاراگراف هارو جداگانه بررسی کردیم و جملات رو به صورت روان و خوانا ( نه ترجمه ماشینی ! ) برای شما ترجمه کردیم . در Grammar نیز آموزش فارسی و روان برای شما آورده شده است . این پاورپوینت یه سری قسمت های دیگه هم داره که بعد از دانلود می بینید .

مهران یوسفی بازدید : 519 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام محی‌الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از بکارگیری روش‌های اصلاحی برای آموزش‌های زبان انگلیسی و عربی به دانش آموزان در مدارس خبر داد و گفت: اهداف آموزش زبان عربی کمک به زبان فارسی و فهم متون دینی است و هدف مکالمه، هدف ثانوی در آموزش زبان عربی است؛ با این هدف اصلاحاتی اتفاق افتاده و در حال حاضر تولید محتوا پایه هفتم و هشتم و نهم بر همین اساس است.

وی افزود: اما در مورد آموزش زبان انگلیسی که با هدف مهارت‌های زبان‌آموزی یعنی گفتن، شنیدن، خواندن، نوشتن و فهم مطلب تدریس می شود، برای این کار نیز اصلاحاتی انجام شده و فعلا در برنامه درسی در دوره اول متوسطه دو ساعت در هفته پیش‌بینی کردیم، اما موضوع باز هم در دست بررسی کارشناسانه است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از پیشنهاد جدید در خصوص تغییر ساعات آموزش زبان انگلیسی در مدارس خبر داد و گفت: در حال حاضر پیشنهادی مطرح است که ما ساعت‌های آموزشی زبان انگلیسی که 6 سال و در هر هفته 2 ساعت است، تجمیع کنیم و در هفته به 4 تا 6 ساعت، در سه سال برسیم تا دانش آموزان آموزش‌های لازم را به صورت فشرده ببینند.

محمدیان اضافه کرد: یکی از تئوری‌ها این است که استمرار و فاصله کوتاه در آموزش زبان موثرتر از این است که آموزش در ساعت محدود و بازه زمانی طولانی انجام شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان در حال بحث بر روی این پیشنهاد هستند و اگر در نهایت تیم کارشناسی این مطلب را تایید کند، باید به صورت یک طرح به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شود و بعد از تصویب آن را اجرایی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که این پیشنهاد از چه زمانی عملی می‌شود، گفت: تا پایان سال که ما برنامه درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دورازدهم را طراحی می‌کنیم و یک به یک بازنگری در عناوین دروس خواهیم داشت، در آن زمان این پیشنهاد تصویب شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از احتمال آموزش زبان انگلیسی در مقطع پایین‌تر از دوره اول متوسطه خبر داد و اظهار داشت: اگر قوانین و نظرات کارشناسی اجازه دهد، بنا داریم؛ زبان انگلیسی را در مقاطع قبل از دوره اول متوسطه آموزش دهیم و از سنین پایین‌تر این آموزش‌ها را ساماندهی کنیم.

محمدیان در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر دانش‌آموزانی که پایه هفتم و هشتم را گذراندند، تقریبا در مکالمه به اندازه 5 دقیقه که خود را معرفی کنند و متن کوتاه بنویسند؛ موفق هستند، اما کفایت نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که این باور وجود دارد که آموزش زبان در مدارس در حد ویترین و به گونه‌ای است که دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل قادر به مکالمه حتی در حد مقدماتی نیستند، گفت: این نگاه تقریبا ناظر به سه سال پیش است؛ از آن زمان به بعد کتب پایه هفتم و هشتم جدید تالیف شد و نگاه ما مبتنی بر آموزش مهارت‌های زبان‌آموزی یعنی گفتن، شنیندن، نوشتن و خواندن بوده است؛ یعنی تنها صرف تاکید بر گرامر نبوده است. در حال حاضر تغییراتی ایجاد شده و موفقیت‌های نسبی به دست آمده که البته کفایت نمی‌کند و نیازمند تغییرات دیگری هستیم.

 

منبع دریافت این مطلب : باشگاه خبرنگاران جوان

تبلیغات در وب درسی


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 678
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1014
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 3,772
  • بازدید سال : 94,599
  • بازدید کلی : 5,226,917